GAMER NEWS
GAMER NEWS

GAMER NEWS

GTA V دارای ۲۴۰ قطعه موزیک و ۱۵ ایستگاه رادیویی می باشد

 
      پس از اینکه راک استار اعلام کرد که امشب منتظر تریلری جدید از عنوان محبوب GTA V باشید،پس از آن این شرکت محبوب و پرطرفدار تعداد تمامی موزیک های موجود در بازی و تمامی ایستگاه های رادیویی را نیز مشخص کرده است که در ادامه ی مطلب می توانید جزئیات را مشاهده نمایید. 


مطمئنا موزیک و آهنگ، یکی از ارکان اصلی این عنوان می باشد و راک استار اعلام کرده است که ۲۴۰ موزیک متفاوت و ۱۵ ایستگاه رادیویی مختلف برای طرفداران این بازی در نظر گرفته شده است.


GTAV_10


سازنده و تنظیم کننده ی این آهنگ ها آقای Ivan Pavlovich می باشد و در این رابطه نیز اعلام کرده اند که:

این یکی از بزگترین soundtrack هایی است که ما تا به حال بر روی آن کار کردیم.در ساخت این soundtrack،ما Los Angeles پیشرفته را در ذهن خود تصور کردیم تا شما را در یک L.A واقعی قرار بدهیم. چیزی که برای ما بسیار ارزشمند بود این بود که احساسات L.A و California را درک کنیم و در بازی قرار بدهیم.

ما درخواست هایی که شما کرده بودید را انجام دادیم و ایستگاه های رادیوی را متفاوت تر و بیشتر کردیم تا شما حس کنید که در آسمان L.A. در حال پرواز هستید.با این کارها،شما حس گشت و گذار در L.A. را به راحتی متوجه خواهید شد.

همچنین در آخر نیز اشاره کنیم که امشب ساعت ۱۹:۳۰ منتظر  پخش شدن تریلری جدید از این عنوان باشید.

GTA V با معرفی سه شخصیت با نامهای تروور،فرانکلین و مایکل سعی دارد تا بزرگترین و گسترده ترین عنوان جهان آزاد را تا به امروزه  به طرفداران اهدا کند.

این عنوان در تاریخ ۱۷ سپتامبر(۲۶ شهریور) برای کنسول های Ps3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد