GAMER NEWS
GAMER NEWS

GAMER NEWS

Farcry3

Far-Cry-3-Hard-Choices

 امروز تقلب بازیFarCry3  در مرحله hard choices اماده کردم تا مشکلات این بازی را حل کنم. 

 


Hard Choicesسی و نهمین و آخرین ماموریت در FarCry3 است. این مرحله همزمان با خروج شما از هلیکوپتر شروع می شود و آخرین ماموریت بازی است. اگرچه بودن در آخرین مرحله در این سطح می بایست واضح باشد، این راهنما نکات گمراه کننده ای دارد. در ادامه مطلب مواردی شامل به پایان رساندن بازی وجود دارد، بنابراین طبق نیازهای خود بدنبال آن ها باشید.

اهداف

  1.  ملاقات باCitra
  2.  انتخاب

Walkthorough
پس از بیرون آمدن از هلیکوپتر و رفتن به سمت راهرو معبد، شما Citra را می بینید. سریعا به او نزدیک شوید و از او بخواهید تا جریان را بگوید. قبل از اینکه جواب بدهد، شما متوجه می شوید که Riley پشت سر شما در حال اسیر شدن است. وقتی شما برگردید، Citra پودر عجیبی را به به سمت صورت شما فوت می کند و شما هوشیاری خود را از دست می دهید.

در حال بهوش آمدن، دست های خود را می بینید که بالای سرتان بسته شده اند وCitra در حال تماشا کردن شماست. از شما درباره روابط شما با دوستانتان می پرسد.، Citra با گفتن "شما قرار بود چه کار کنید؟" و "بیا و مبارز واقعی باش" شما را به چالش می کشد. بعد درون راهرو ناپدید می شود.

Far-Cry-3-Hard-Choices

بعد از کمی تقلا، تلاش کرده و خود را آزاد کنید در مه قرمز به دنبال Citraبروید. چند قدم پس از ورود، مه کنار رفته و پیاده رویی طولانی دیده می شود، که پر از سرباز و شعله است. همزمان با جلو رفتن شما، قلاب اژدها در دستان شما ظاهر می شود. چند قدم جلوتر یکی از دشمنان تبدیل به Lizaمی شود و آتش میگیرد می شود. او درباره کار و نام شما سوال می کند، و ناپدید می شود. قلاب اژدها نیز در دستان شما آب می شود. دورتر، دشمن دیگری تغییر شکل می دهد، و بهLiza تبدیل می شود. او از شما پرس و جو میکند، و بعد از اطمینان از اینکه خود واقعیتان هستید. او نیز ناپدید می شود.

Far-Cry-3-Hard-Choices

در انتهای پیاده رو، شما یک عمارت می بینید. پس از یک رعد و برق، Liza و Daisy در دو سمت عمارت پدیدار می شوند، هرکدام به اندازه یک غول هستند. پس از رعد و برقی بعدی، هر دو نقاب های غول در داستان قبیله را می زننند. این به شما نشان می دهد که این چیزی است که او از شما انتظار دارد به آن غلبه کنید، شما باید دوستان خود، کسانی که پشت شما ایستادن را شکست دهید تا به یک سلحشور واقعی تبدیل شوید.

Far-Cry-3-Hard-Choices

Citra در آخر راه با قلاب اژدها منتظر است. آن را از او بگیرید، جلو بروید، و ناگهان محیط اطراف شما تغییر می کند. شما خنجر را روی گلویLizaگرفته اید، و دو گزینه دارید.

Far-Cry-3-Hard-Choices

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا ماموریت تمام شود.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام . ممنون از زحمات شما . من این بازی رو خیلی وقت پیش (6ماه پیش)تموم کردم واقعا بازی خوبی هست.

با سلام
فکر کنم شما قبلا تو سایت ما پیام داده بودید که تاریخ ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور امسال رو بهتون اطلاع بدهیم
تاریخ ثبت نام آن در 14 مهر ماه ( همین ماه ) است
موفق باشید و به امید قبولی شما در آزمون پیش رو ( به دوستانتان هم اطلاع بدهید تا جا نمونند)
ما مشاوره رایگان هم در زمینه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور میدیم دوست داشتید به آدرس راهنمای سایت مراجعه کنید
آدرس راهنمای سایت pnuo.ir
در صورت تمایل ما را با نام " مشاوره رایگان کنکور ارشد فراگیر" لینک نمایید تا بازدید کنندگان شما نیز از خدمات ما استفاده نمایند
موفق و موید باشید
همیشه آنلاین

شما لینک شدید با افتخار من الان ترم 6ام در آینده از شما استفاده میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد