GAMER NEWS
GAMER NEWS

GAMER NEWS

ویژگی های GTA V جزئیات جدید کارکتر ها ، سیسیتم سوئیچ و ...

پس از انتشار بازی GTA V  قابلیت های این بازی روشن شد یک ویدیو هم هست که میتوانید آنرا برای اولین بار دانلود کنید تا متوجه این ویزگی ها منحصر به فرد این گیم بشوید.

 

 


در GTAV ما پنج شخصیت داریم که هر کدام را جداگانه معرفی میکنم :

مایکل (فرد مسن ):

او یک دزد بسیار موفق در سرقت از بانک ها بوده است . که پس از معاملهای با FBIاعلام باز نشستگی کرد وی در زندگی خانوادگی زیارد موفق نیست همچنین دوفرزند هم دارد ئمهمترین مهارت او شلیک ها مرگ بار اوست او در واقع قدرت مند ترین فرد گروه هم است .

ترور:

یک سفید پوست  کچل که تنها در صحرا زندگی میکند سزربار سابق ارتش البته تجربه بالا در خلبانی دارد هم چنین تک تیر انداز حرفهای با اسلحه های متنوع.

فرانکین(افریقایی تبار):


اگر تیزر بازی را دیده باشید همان سیاه پوستی که سوار قایق است فرانکین نام دارداو یک فرد تقریبا 20ساله جاه طلب است که در نماییندگی ماشین ها لوکس کار میکند در واقع حکم فردی را دارد اکه مثلا اگر فردی پول  ماشین را ندهد طرف او فرانکین است او اسلحه ها سرد زیادی دارد.

این سه نفر کارکتر ها باز ی هستند که حتی راه رفتن شان هم با هم فرق دارد چه برسد به مهارت هایی که مرحله به مرحله ار تقاع پیدا میکند .

همچنین شما در زندگی شخصی هم کارهای زیادی انجام میدهید که در حوصله این بحث نیست

اطلاعات کلی:

لسانتوس بزرگترین نقشه RED REDEMPTION میباشد و با نقشه های sen Andres وچند نقشه دیگر تر کیب شده به این ترتیب شامل پایگاه های نظامی – صحراو شهرو... میباشد این نقشه که دارای GPS هخم شده یه شما تسطو ارتباط دهی ویزهای میدهد که پیشنهاد میکنم ویدیو را یرای این مورد ببینید.

در GTA V 5سه شخصیت به عنوان کارکتر پلیر تعریف شدن وتا آخر ماموریت هم تعویض نمیشوند که قابلیت ها ویژگی دارند که واقعا باید بازی کنید تا این رادرک کنید البته این ویدیو هم خیلی چیزها را نشان میدهد

موارد دیگر:

فیزیک خودرو ها واقعا خیره کننده است و قابلیت قیایس با انواع گیم ها رالی را دارد  سیستم تیر اندازی هم حین رانندگی وجود دارد که برای اولین بار در این سبک کار ها میباشد این مورد هم با اسلحه ها متنوع در تعقیب و گریزها خیلی جالب است

 یوگا جت اسکی بیس جامپ(پرش از ارتفاع) تنیس گلف غواصی سواحل دیدنی و... همگی در  باعث منحصر به فرد شدن این بازی شده اند

 ماموریت ها متفاوتی تعریف شدهاند در برخی از این ماموریت ها میتوان شخصیت بازی را عوض کرد به عنوان مثال در یک سکانس تعقیب شما میتوانید خلبان هلیکوپتر ترور را انتخاب کنید تک تیر انداز فرانکین و کسی که وظیفه شلیک های دیوانه وار را به عهده دارد مایکل است.

هم چنین موبایل (Ifruit)در این بازی است  حتی میتوانید با آن عکس خود را در تونتر خود به نمایش بزارید این مورد در مورد ماموریت ها به عنوان یک تکنیک  قابل استفاده است  همچنین کارایی تلفن همراه  برای چک کردن ایمیل و استفاده از اینترنت والبته باخبر کردن دوستان هم به کار میرود.

سیستم حرکت دوربین 360درجه همرا شما حتی از آینه اتومبیل میتوانید بهترین تصاویر را ببینید که در تعقیب ها بسیار موثر است.

  در اقیانوس ها هم که با جت اسکی حرکت میکنید ماموریت های زیادی در این زمینه وجود دارد مثل سرقت از زیر دریایی و در داخل شهر هم که مدام سرقت از بانک و مغازه  واین جالب است که شما میتوانید گرو گان گیری کنید  یعنی با یک دست گرو گان را بچسبید و با دستی که اسلحه را به طرف پلیس  و تهدید کنید.

  در این بازی اگر بمیرید بازی شما را به آخرین چک پوبنت میبرد اگر چه سایر کارکتر ها زنده باشند

در پایان اگر این لینک را دانلود کنیدمتوجه میشوید که Gta V واقعا چگونه بازی است البته این تیزر بازی نیست .


http://www.up.piratep.com/download8326.html


نظرات 1 + ارسال نظر

San Andreas 7

وبلاگی برای علاقمندان به موسیقی

http://SanAndreas7.blogsky.com

لطفا به این وبلاگ سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد