به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی های جدید
ایرانی در سبک ها و پلتفرم های مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان و
نمایندگان شرکت های معتبر و فعال حوزه گیم دنیا گذاشته شد.
نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۳ به دلیل گستردگی استقبال گروه های مختلف بازدیدکنندگان و شرکت های تجاری از سراسر دنیا فرصت مناسبی را برای معرفی و ارایه بازی های جدید ایرانی که در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در سطح مطلوبی قرار داشت فراهم آورد و این بازی ها مورد استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان خارجی قرار گرفت.
بر اساس اعلام معاونت بازرگانی و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، برپایی نشست های تخصصی و سازنده با بیش از ۷۵ شرکت خارجی فعال در صنعت گیم دنیا به همراه توافق اولیه برای توزیع و فروش بیش از ۵ بازی ایرانی در بازارهای کشورهای حوزه آمریکا، اروپا و آسیای شرقی در قالب برپایی غرفه این بنیاد در نمایشگاه گیمزکام و حضور نمایندگان صنعت گیم ایران صورت گرفت.