GAMER NEWS
GAMER NEWS

GAMER NEWS

EA : با نوآوری های جدید Call of Duty، Battlefield 4 را خواهیم کوبید !

   EA  باز هم یک جنگ لفظی دیگر را با ACTIVISION شروع کرد و این بار نیز اعلام کرده است که Battlefield توانسته در برخی کشورهای اروپا فروش بهتری نسبت به Call of Duty داشته باشد. البته این تمامش نیست، چرا که این شرکت اعلام کرده است که با نوآوری های جدید، Call of Duty را خواهند کوبید و آن را از میدان به در خواهند کرد! 



Frank Gibeau مدیر عامل EA این روز ها حسابی کیفیش کوک است و در مصاحبه ای با سایت CVG با خوشحالی در مورد نبرد بین Battlefield و Call of Duty توضیحاتی را ارایه داده است.

در سال ۲۰۱۱ مدیر عامل بخش عملیاتی EA یعنی Peter Moore اعلام کرده بود که سهمی که دو بازی Battlefield و Call of Duty در بازار دارند، ۷۰ به ۳۰ به نفع Activision می باشد و حال Gibeau اعلام کرده است که در حال حاضر عملکرد EA بسیار با این بازی بهتر شده است.

وی در این مورد می گوید :

من فکر می کنم که ما کاملا بهتر از آن زمان عمل کرده ایم و در واقع فروشی که بازی شوتر ما داشته در بعضی از کشورهای اروپا بهتر از بازی آن ها ( Call of Duty ) می باشد.

نگاه کنید، ما واقعا در حال حرکت رو به جلو می باشیم. این یک رقابت می باشد و ما احساس می کنیم که واقعا در مورد Battlefield 4 عملکرد خوبی داشته ایم. ما قصد داریم که این سری را با فن آوری های جدید، نوآوری های دید و قابلیت های جدید گسترش یابیم و در این صورت Call of Duty کوبیده خواهد شد. بنابر این من فکر می کنم که ما کاملا بهتر از زمان های گذشته عمل کرده ایم.

هنگامی که ما این چالش را با Bad Company 1 شروع کردیم، من فکر می کنم که درصد برتری Call of Duty نسبت به این بازی، ۹۵ به ۵ بود. ما حتی برای رسیدن به چنین رقمی خودمان را خیلی تحت فشار قرار دادیم و من این روش کسب و کار را از EA Sports آموختم. چرا که آن ها توانستند با FIFA، برتر از Pro Evolution و Madden versus 2K قرار بگیرند.  البته چنین دعواهایی چیز خوبی برای صنعت بازی می باشد و برای مشتریان نیز نتیجه ی خوبی خواهد داشت. رقابت باعث می شود که همواره نوآوری وجود داشته باشد و این که دو شرکت با یکدیگر شاخ به شاخ بشوند ! در واقع هم برای صنعت بازی خوب است، هم برای مشتریان خوب است و هم برای تیم سازنده ی ما خوب می باشد.


battlefield-4-vs-call-of-duty-ghosts

فرنچاینز Call of Duty به طور سالانه منتشر می شود و به طور مداوم نیز توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد. اما آیا به غیر از Battlefield بازی دیگری هست که بتواند Call of Duty را به چالش بکشد؟ باید گفت که بله، چرا که EA چنین نظری دارد و می گوید :

در حال حاضر ما فکر می کنیم که شوترهای خوبی نظیر Battlefield, Titanfall و Battlefront داریم که می توانیم آن ها را در چرخه ی تولید قرار بدهیم و ما دوست داریم که این سه برند را رو به جلو حرکت دهیم. ما فعلا مشغول کار بر روی آن چیزهایی هستیم که شما می خواهید از ما ببینید.

به هر حال EA واقعا در مورد از میدان به در کردن سری COD با موفقیت های Battlefield 4 خوشبین است و انصافا هم نمایش های بازی تاکنون بسیار خوب و طوفانی بوده است.

Battlefield 4 که در سبک اول شخص شوتر می باشد در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ ( ۷ آبان ۱۳۹۲ ) برای پلتفرم های X360-PS3-PC منتشر خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که نسخه های Xbox One و PS4 هنوز تاریخ انتشار مشخصی در ماه نوامبر ندارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهناز 1392/09/25 ساعت 21:36 http://www.pk.com

yg
-.



با خرید 50 عدد شارژ، یک قالب اختصاصی رایگان وبلاگ از ما هدیه بگیرید.
best-charge.ir
bestdesigner.ir


http://www.best-charge.ir




527

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد