GAMER NEWS
GAMER NEWS

GAMER NEWS

مایکروسافت : خبری از کاهش قیمت xbox one نخواهد بود


آیا می توان امید داشت که مایکروسافت تصمیم به کاهش قیمت کنسول نسل بعدی خود یعنی Xbox One بگیرد ؟ خوب به احتمال زیاد چنین اتفاقی در کار نیست ، چرا که یک بار دیگر مایکروسافت اعلام کرد که خبری از کاهش قیمت Xbox One نخواهد بود.

قیمت دو کنسول نسل بعدی سونی و مایکروسافت  می تواند یک عامل موفقیت برای هر کدام از آن ها باشد و در این بین ps4 توانسته با قیمت ۱۰۰ دلار کم تر نسبت به xbox one ، از این لحاظ برتری داشته باشد.

بنابر این طبیعی است که طرفداران درخواست کاهش قیمت xbox one را از مایکروسافت داشته باشند ، ولی جوابی که مایکروسافت داده حاکی از این است که فعلا نباید منتظر کاهش قیمت این کنسول باشیم.

در گفتگویی با سایت ۴player.de که توسط سایت NeoGAF ترجمه شده ، یکی از نمایندگان مایکروسافت در پاسخ به این سوال که آیا مایکروسافت تغییراتی در قیمت xbox one به وجود خواهد آورد ؟ اعلام کرده است :


 ما با اعتماد به نفس بسیار بالا می گوییم که ارزشی که ما با قیمت $۴۹۹/€۴۹۹ این کنسول ارایه می دهیم بی نظیر است و Xbox One تجربه ای سرگرم کننده را با تمامی بازی هایش ارایه می دهد. 


به عبارت دیگر ، مایکروسافت علاقه ای به کاهش قیمت کنسول خود ندارد و با هر Kinect که در داخل جعبه های xbox one قرار می دهد بعید است که قیمت کنسول خود را کاهش دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد