GAMER NEWS
GAMER NEWS

GAMER NEWS

این PC هیولایی قرار است Battlefield 4 را در گیمز کام اجرا کند

battlefield-4

Battlefield 4 با نمایش های حیرت انگیزش مسلما یکی از برترین گرافیک ها را در این سال دارا می باشد و طبیعتا اجرای کامل در بالاترین گرافیک ممکن کار هر pc نیست ! حال استدیوی DICE تصویری از pc هیولایی که قرار است با استفاده از قدرت خود Battlefield 4 را در گیمزکام ۲۰۱۳ اجرا کند ، به همراه مشخصاتش منتشر کرد .


 

این سیستم فوق العاده ی high-end از دو کارت گرافیکی AMD Radeon 7970 استفاده می کند که یکی از قدرتمندترین کارت های گرافیکی در جهان است. علاوه بر این ، این pc دارای ی پردازنده ی AMD هشت هسته ای می باشد و از ۸ گیگابایت رم DDR3 بهره می برد. این کارت های گرافیکی دارای قدرت ۶ GB و رم GDDR5 می باشند. این سیستم تا حدودی شبیه همان pc است که Battlefield 4 را در E3 اجرا کرده بود که البته هزینه ی آن pc بیش از ۴ هزار دلار بود! البته احتمالا pc که قرار است در گیمزکام مورد استفاده قرار بگیرد کمی ارزان تر است ، چرا که از کارت های گرافیکی ارزان تر و رم کم تری بهره می برد. البته این فقط مقایسه با آن pc نمایشگاه E3 بود . در غیر این صورت همین pc مورد استفاده در گیمزکام نیز هیولایی برای خود است.

همچنین گزارش شده  که Battlefield 4 کاملا بر روی AMD بهینه سازی شده است ، چرا که هر دو کنسول نسل بعدی سونی و مایکروساف بر روی سخت افزار AMD اجرا می شوند. اگر شما به دنبال بهترین تجربه از Battlefield 4 هستید پس بهتر است که به دنبال بهترین کارت گرافیک باشید.

DICE همچنین تایید کرده است که در گیمزکام ۲۰۱۳ از مپ ها و مدهای جدید مولتی پلیر Battlefield 4 رونمایی خواهد کرد و سلاح ها و ابزارهای جدیدی را هم فاش می کند.

تصویر این pc هیولایی را هم می توانید در زیر ببینید :

battlefield 4 pc systems 640x398 این PC هیولایی قرار است Battlefield 4 را در گیمز کام اجرا کند

Battlefield 4 که در سبک اول شخص شوتر می باشد در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ ( ۷ آبان ۱۳۹۲ ) برای پلتفرم های X360-PS3-PC منتشر خواهد شد. در این بازی شما در نقش یک فرمانده با نام Recker قرار خواهید گرفت که وظیفه دارد همراه با تیمش ، اعضای پرنفوذ آمریکایی را که در شانگهای به گروگان گرفته شده اند را پیدا کرده و آن ها را به وطن بازگرداند که در این راه با اتفاقات غیر قابل پیش بینی روبرو می شوند.

البته لازم به ذکر است که نسخه های Xbox One و PS4 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد